Ми прагнемо забезпечити повне задоволення наших клієнтів. Якщо вам не підійшов товар або було виявлено брак, ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів після отримання.
Причини обміну та повернення
-
Негарантійний випадок: Товар не підійшов (колір, розмір, форма, інші причини). У цьому випадку повернення або обмін здійснюється за рахунок покупця.
- Товар має бути повернутий в оригінальній упаковці, зі збереженими ярликами та без слідів використання.
-
Гарантійний випадок: Виявлено брак, невідповідність замовленню, неповна комплектація. У цьому випадку наша компанія покриває всі витрати на доставку і компенсує всі витрачені вами кошти.
Процедура повернення та обміну
-
Зв'яжіться з нами:
- За електронною поштою: p12ubg@gmail.com (вкажіть причину повернення або обміну товару та номер замовлення).
- За телефоном: 0 97 027 35 32 (менеджер Леся).
-
Відправте товар службою доставки "Нова Пошта" на поштове відділення за наступною адресою:
- Адреса: Одеська область, смт. Авангард, відділення №6.
- Отримувач: Андріасов Владислав.
- Номер отримувача: 098 910 10 50.
-
Також ви можете відправити товар "Укрпоштою" за індексом 67805.
-
Після отримання нами товару, протягом 3 робочих днів, ми інформуємо покупця про можливість повернення або обміну.
-
Повернення коштів здійснюється не пізніше 5 робочих днів після отримання товару.
Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки за контактами, зазначеними в розділі "Контактна інформація" на сайті.