Ми прагнемо забезпечити повне задоволення наших клієнтів. Якщо вам не підійшов товар або було виявлено брак, ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів після отримання.

Причини обміну та повернення

  1. Негарантійний випадок: Товар не підійшов (колір, розмір, форма, інші причини). У цьому випадку повернення або обмін здійснюється за рахунок покупця.

    • Товар має бути повернутий в оригінальній упаковці, зі збереженими ярликами та без слідів використання.
  2. Гарантійний випадок: Виявлено брак, невідповідність замовленню, неповна комплектація. У цьому випадку наша компанія покриває всі витрати на доставку і компенсує всі витрачені вами кошти.

Процедура повернення та обміну

  1. Зв'яжіться з нами:

    • За електронною поштою: p12ubg@gmail.com (вкажіть причину повернення або обміну товару та номер замовлення).
    • За телефоном: 0 97 027 35 32 (менеджер Леся).
  2. Відправте товар службою доставки "Нова Пошта" на поштове відділення за наступною адресою:

    • Адреса: Одеська область, смт. Авангард, відділення №6.
    • Отримувач: Андріасов Владислав.
    • Номер отримувача: 098 910 10 50.
  3. Також ви можете відправити товар "Укрпоштою" за індексом 67805.

  4. Після отримання нами товару, протягом 3 робочих днів, ми інформуємо покупця про можливість повернення або обміну.

  5. Повернення коштів здійснюється не пізніше 5 робочих днів після отримання товару.

Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки за контактами, зазначеними в розділі "Контактна інформація" на сайті.